تعمیر اسکوتر ناین بات، شیائومی، سگوی و میجیا

فهرست مطالب

تعمیر اسکوتر ناین بات، شیائومی و میجیا

اسکوترهای برقی ناین بات و شیائومی و میجیا مدل های جدیدی از انواع اسکوتر ها هستند. ما در این مقاله قصد داریم درباره تعمیر اسکوتر ناین بات، شیائومی و میجیا صحبت کنیم. اگر می خواهید با این نوع اسکوتر ها و تعمیرشان آشنا شوید، با ما همراه باشید.

مرحله اول

تماس  با واحد فنی جهت مشاوره برای تعمیر اسکوتر برقی.

پس از دریافت مشاوره، در صورت لزوم می توانید به صورت حضوری و یا با پیک اسکوتر خود را به دفتر ما ارسال کنید.

تحویل اسکوتر معیوب به واحد فنی، ثبت مشخصات اسکوتر و مالک دستگاه، ارائه رسید.

مرحله دوم

 عیب یابی توسط کارشناسان تعمیرات

بعد از کارشناسی با شما تماس می گیرند و موارد خرابی را اعلام می کنند.

در صورت موافقت شما دستگاه به واحد تعمیرات ارجاع داده می شود.

مرحله سوم

اتمام تعمیر دستگاه و تماس با مشتری

تست دستگاه بعد از تعمیر توسط کارشناسان ما

هماهنگی و ارسال دستگاه به آدرس مشتری

نحوه ی ارسال

ارسال دستگاه به شهرستان ها توسط تیپاکس ، باربری و پست امکان پذیر است.

در شهر تهران نیز پس از هماهنگی توسط پیک ارسال خواهد شد.

همین حالا جهت مشاوره برای تعمیرات اسکوتر برقی شیائومی و ناین بات خود با ما تماس بگیرید.

شما می توانید از طریق دکمه های تماس و واتساپ در پایین و کنارهای تصویر و یا دکمه زیر با ما ارتباط برقرار نمایید.

[njwa_button id=”21665″]

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع قطعات ناین بات روی لینک زیر کلیک کنید

جهت مشاهده قیمت و خرید انواع قطعات شیائومی روی لینک زیر کلیک کنید

تعمیر اسکوتر برقی شیائومی

اسکوترهای برقی شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به این راحتی ها خراب نمی شوند و نیاز به تعمیر ندارند. اما به هر حال مانند هر دستگاه برقی دیگری روزی می رسد که آنها هم به مشکل بربخورند.

مشکلات رایج اسکوتر برقی شیائومی

شما می توانید با کلیک روی هر مورد به موضوع مورد نیاز خود برسید

اسکوتر ناین بات چه ویژگی هایی دارد؟

اسکوتر برقی ناین بات در واقع تولید یک شرکت چینی به نام ناین‌بات (Ninebot) است که چندی پیش شرکت دیگری به نام سِگوِی (Segway) را خرید تا فناوری سطح بالای این شرکت را تصاحب کند. اگر می خواهید با اسکوتر ناین بات آشنایی پیدا کنید باید بدانید که سگوی ها چه اسکوترهایی هستند. سگوی ها اسکوترهایی قدرتمند که برای باغ ها و ویلاها مناسب بودند. از نظر ظاهری این اسکوترها، دارای بدنه ای با ارتفاع بلند هستند. بعد از نسل سگوی ها، اسکوترهایی وارد بازار شدند که بدنه و ارتفاعی کوچک تر از سگوی ها داشتند. این نوع اسکوتر با دسته ای کوتاه و ظاهری زیبا وارد بازار شدند و به اسکوترهای ناین بات مشهور شدند.

ویژگی هایی که اسکوتر ناین بات را از اسکوترهای دیگر متمایز می کند؟

  • قادر به پیمودن 20 کیلومتر با سرعت متوسط ۱۶ کیلومتر بر ساعت با یکبار شارژ کامل
  • قابلیت تحمل افراد با حداکثر وزن ۸۵ کیلوگرم
  • قابلیت عبور از سطوح با حداکثر شیب ۱۵ درجه
  • بسیار سبک با ۱۲٫۸ کیلوگرم وزن
  • ۷۰۰ وات قدرت موتور
  • دارای قابلیت ثبت عادت های حرکتی کاربر
  • دارای چراغ جلو و چراغ های ثابت عقب، تغییر مسیر

آیا با اسکوتر شیائومی آشنایید؟

در ابتدا که اسکوترهای برقی وارد بازار شد. انگیزه اصلی آن این بود که وسیله ای جذاب و مفرح را در اختیار کودکان قرار دهد. کودکان در ابتدا سرعت و هیجان را با اسکوترها تجربه می کردند. سال ها بعد به خاطر ترافیک زیاد و کاربردهای دیگر مانند مسیرهایی که امکان تردد وسایل نقلیه بزرگ وجود نداشت، شرکت های اسکوتر به فکر افتادند تا نسل پیشرفته اسکوترها را با امکانات بیشتر تولید و به بازار عرضه کنند.

این اسکوترهای نسل جدید دیگر فقط جنبه تفریح و سرگرمی برای کودکان نداشت بلکه به عنوان یک وسیله حمل و نقل، طرفداران خودش را پیدا کرد. شرکت شیائومی(XIAOMI) پیشتاز تولید این نوع اسکوتر برقی مدرن بود. شرکت شیائومی توانست اسکوتر را به عنوان وسیله ای کاربردی که ما با آن بسیاری از کارهای روزمره خود را انجام می دهیم، تولید و به بازار عرضه کند.

اسکوتر برقی تاشو شیائومی میجیا را چقدر می شناسید؟

اسکوتر برقی تاشو شیائومی میجیا دارای ظاهری زیبا است و دو چرخ دارد. این چرخ ها از نوع لاستیک های بادی هستند. اسکوتری است که با زدن یک دکمه، 3 ثانیه زمان می برد تا جمع شود. این اسکوتر 12/5 کیلو گرم وزن دارد. اسکوتر میجیا دارای اپلیکیشن برای موبایل است. این اپلیکیشن اطلاعاتی مانند: مقدار شارژ باتری، سرعت اسکوتر و مسافتی را که می تواند کاربر اسکوتر طی کند، در اختیار کاربر قرار می دهد. در صورت بروز مشکل، اپلیکیشن اسکوتر آن را به اطلاع کاربر می رساند.

اسکوتر برقی تاشو میجیا، بدنه ای محکم از جنس آلومینیوم دارد. این اسکوتر با سرعتی معادل 25 کیلومتر در ساعت می تواند حرکت کند. چراغ های ال ای دی این اسکوتر تا مسافت 6 متر جلوتر را می تواند روشن سازد. از مزایای دیگر این نوع اسکوترها وجود دسته ای بلند است که حرکت با این اسکوتر را آسان تر می کند، بعلاوه خطر افتادن از دستگاه را کاهش می دهد. این نوع اسکوترها به خاطر حالت تا شوندگی، حمل و نقلی آسان دارند و برای مسافت هایی که کاربر می خواهد هم از وسایل دیگر و هم از اسکوتر استفاده کند، بسیار مناسب است.

برطرف کردن مشکلات اسکوتر ناین بات چگونه است؟

در بسیاری از مواقع که برای ناین بات مشکلی به وجود می آید، به راحتی با ریست تعمیر می شود. یک نکته حائز اهمیت است و آن اینکه بعضی از کاربران به خاطر برطرف کردن مشکلات اسکوتر به دفعات زیاد آن را ریست می کنند. این کار می تواند برای اسکوتر  ایراداتی را به وجود آورد. از ریست بیش از اندازه اسکوتر خودداری کنید.

اسکوترها دو موتور و دو ژیروسکوپ دارند. هر اسکوتری به این دلیل که قدرت مورد نیاز خود برای حرکت را تامین کند، نیازمند یک باتری است. باتری های اسکوتر های برقی لیتیومی هستند. هر قعطه ای در اسکوتر خراب شود، کارکرد اسکوتر مختل می شود. اگر ژیروسکوپ های اسکوتر خراب شوند، اسکوتر نمی تواند فرمان صادر شده از کاربر مبنی بر جهت حرکت را تشخیص دهد. وقتی موتور دستگاه خراب شود، اسکوتر قادر به حرکت نخواهد بود. در صورت خرابی باتری اسکوتر قادر نیست نیروی مورد نیازش را تامین کند لذا قادر به حرکت نخواهد بود. اگر باتری اسکوتر خراب باشد، امکان خاموش شدن اسکوتر در حال حرکت نیز وجود دارد. به هر حال با خرابی باتری مشکل عدم تامین نیروی اسکوتر و مشکل برق رسانی رخ می دهد.

تعمیر اسکوتر دسته دار شیائومی و میجیا

ما در این مقاله به تعمیر اسکوتر ناین بات، شیائومی و میجیا پرداخته ایم. حال می خواهیم به یکی از اشکالات رایج اسکوتر دسته دار شیائومی و میجیا بپردازیم و آن این است که بعد از مدتی استفاده از آن ها، فرمان این اسکوترها سر و صدای زیادی ایجاد می کند. این سر و صداها معمولا به خاطر این است که کاربر اسکوتر در مسیرهای ناهموار و با سرعت زیاد دست انداز ها را پشت سر می گذارد.

حل این مشکل کار بسیار آسانی است. فرمان را خم کنید. پیچ هایی که در محل تا شدن فرمان هستند را روغن کاری کنید. پیچ ها را باز کرده و پیچ چندضلعی را که زیر فرمان قرار دارد، محکم کنید. با این کار از سر و صدای فرمان خلاص می شوید.

چگونه برد اسکوتر ناین بات، شیائومی، سگوی و میجیا را تعمیر کنیم؟

در این قسمت به تعمیر اسکوتر ناین بات، شیائومی و میجیا به خاطر خرابی در برد آن ها می پردازیم. یکی از قطعاتی که از اهمیت بالایی در اسکوتر برخوردار است، برد آن است. قطعه ای که فرمان حرکت را می دهد و مصرف انرژی را کنترل می کند، برد اسکوتر است. برای تعمیر برد این نوع اسکوترها می توانید به یک مرکز مطمئن و تخصصی تعمیر اسکوتر برقی مراجعه کنید تا آن ها برد اسکوتر شما را تعمیر کنند.

چرا اسکوتر برقی شیائومی روشن نمی شود؟

وقتی دستگاه الکترونیکی روشن نمی شود یعنی نیروی الکتریکی به موتور نمی رسد. اولین کار چک کردن باتری اسکوتر است. اگر باتری و اتصالات آن سالم بودند، سپس باید به اتصالات موتور توجه کنید. اگر آنها هم ایرادی نداشتند مشکل شما از برد اسکوتر برقی است و برای تعمیر باید آن ها را به دست متخصصین ما بسپارید. 

چرا اسکوتر برقی شیائومی حرکت نمی کند؟

وقتی اسکوتر برقی شیائومی روشن می شود ولی حرکت نمی کند دلیل آن خرابی سنسور ها و اتصالات، موتور یا برد اسکوتر برقی است. تمام مسیر اتصال از موتور به چرخ ها و برد را باید چک کنید که مشکلی نداشته باشد. اگر مشکل از برد باشد باید به کارشناس متخصص مراجعه کنید.

علت روشن شدن چراغ اخطار اسکوتر برقی شیائومی چیست؟

هنگامی که چراغ خطر اسکوتر شیائومی روشن می شود یعنی ایراد از سنسورها یا برد اسکوتر است. در این مواقع باتری اسکوتر را از آن جدا کنید و اسکوتر خود را به تعمیرکار مجرب بسپارید. 

چرا چرخ اسکوتر برقی شیائومی من سفت شده است؟

چرخ اسکوتر برقی سفت می شود چون نیروی لازم حرکت به درستی به چرخ نمی رسد. این ایراد می تواند از موتور و یا سنسورها و اتصالات آن باشد. 

چرا چراغ چرخ عقب اسکوتر برقی شیائومی روشن می شود؟

علت چشمک زدن چراغ چرخ عقب اسکوتر برقی شیائومی سوختن سنسورها می باشد. به همین جهت شما باید  سنسورهای دستگاه خود را تعویض نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

مقالات مرتبط

فهرست مطالب
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*