تعمیر و تعویض باتری جارو شارژری

تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی

طرز استفاده نادرست از جارو شارژی باعث شده بیشتر به تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی نیازمند باشند. فروشگاه ساپتک این نیاز شما را در کوتاه ترین زمان بر طرف خواهد کرد.

چرا باتری جارو شارژی خراب می شود؟

تقریبا همه باتری های جارو شارژِی عمر مفید و مشخصی دارند. مثل تمامی قطعات دیگر در زمان مشخصی نیاز به تعویض دارد.
دلیل اصلی خرابی باتری پیش از به پایان رسیدن عمر مدت دار و مصرفی آن، نوسانات ناهنجار برق اتصالی به دستگاه می باشد. ولتاژهای غیر استانداردی که در همان آغاز اتصال کابل آداپتور وارد دستگاه می شوند می توانند به سرعت باتری را ضعیف کنند.  استفاده از باطری جاروشارژی با برق ارتباط مستقیم دارد و باید طی مدت زمان مشخصی شارژ شود. اما اکثر افراد با افزایش زمان اتصال جارو به برق، به باتری جارو شارژی ممکن است آسیب های مثل دشارژ کردن مداوم باتری بزنند.

انواع باتری های قابل شارژ جارو شارژی

باتری نیکل کادمیمNI-CD : این باتری باید هر چند هفته یک بار به طور کامل شارژ و دشارژ شود. وگرنه سرعت عمر باتری به دلیل اثر حافظه ای از کار می‌افتد.
باتری نیکل متال هیبرید NI-MH : این باتری‌ها، شبیه باتری‌های نیکل کادمیم هستند. با این تفاوت که به اثر حافظه، کمتر حساسند و ظرفیت بالاتری دارند.
باتری لیتیوم یون LI-ION : در برابر اثر حافظه، مقاوم هستند. اما در صورت OVERCHARGED کردن آن ها و یا عدم استفاده طولانی از آن ها در حالت فول شارژ، کارایی خود را از دست می‌دهند.

آیا باتری جارو شارژی قابل تعمیر است؟

بله شما می توایند باتری جارو شارژی خراب خود را به ما متخصصین تعمیرات ساپتک بسپارید. در کوتاه ترین زمان باتری با دوام و طول عمر بیشتر در اختیار داشته باشید .

باتری جارو شماره

چه کار کنم عمر باتری جارو شارژی بیشتر شود ؟

ابتدا دو شاخه ی کابل شارژر را به برق بزنید و سپس فیش آداپتور را به جارو متصل کنید. با این کار از احتمال خرابی باتری در اثر نوسانات جریان برقی که به طور ناگهانی وارد کابل می ‌گردند، کاسته می شود.

خرید و یا تعمیر باتری جارو شارژِی

باتری جارو شارژی لیتیومی موجود در فروشگاه ساپتک عمر و قدرت شارژ بیشتری دارد. شما عزیزان می توانید به راحتی از سایت ما باتری مورد نظر خود را پیدا کنید و از طریق سبد کالا خرید خود را تکمیل کنید .

عمر باتری جارو شارژی

معمولا باتری های جارو شارژی عمری حدود 3 سال دارند. اما با توجه به مارک جاروشارژی و طریقه شارژ نمودن جاروشارژی مدت زمان طول عمر متغیر می باشد.
میزان آمپر باطری شما نشان دهنده این امر است که جارو شما بعد از شارژ چه مدت می تواند کار کند. که قطعا پایین آمدن زمان توانایی کار جارو شارژی نشان از کم شدن عمر مفید آن دارد.

نحوه درست شارژ کردن جارو شارژی

نحوه شارژ جارو شارژی به این شکل است که بعد از اتمام شارژ باتری آن را روی پایه شارژ قرار دهید. هنگامی که شارژ دارد رو پایه شارژ قرار ندهید و یا اینکه آداپتور را از برق جدا نمایید. هنگامی که شارژ جارو تمام شد، آداپتور را به برق متصل نمایید. این شکل استفاده طول عمر باتری شما را افزاش می دهد.
مدت زمان شارژ جارو شارژی بستگی به میزان خروجی ولتاژ و آمپر آداپتور دارد. معمولا برای اولین استفاده به حدود 16 ساعت و برای دفعات بعدی حدود 8 ساعت زمان نیاز دارد.

محل مناسب نگهداری از باتری جارو شارژی

چنان چه برای مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی‌کنید توصیه می شود باتری را از دستگاه جدا کنید. (باتری کاملاً تخلیه شده باشد) باتری را در محل خشک و خنک نگهداری کنید و از قرار دادن در محیط‌ های گرم، مرطوب و در معرض گرد و غبار اجتناب کنید.

جارو برقی

مشاوره رایگان تعمیر جارو شارژی

تیم متخصص تعمیرات ساپتک آماده مشاروه رایگان می باشد. متخصصین تعمیرات به مشتری کمک می کنند تا علت عیب رخ داده را یافته و در مورد عیب به وجود آمده و نحوه برطرف کردن آن به مشتری مشاوره بدهد.

تعمیر جارو شارژی در مناطق شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران امکان پذیر است .

ارتباط با ما

جهت اخذ مشاوره تخصصی در خارج از ساعت اداری کافی است مشکل جارو شارژی خود را به همراه مدل دستگاه از طریق تلفن همراه خود برای ما در واتس آپ ارسال کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*