تعمیر جارو شارژی

نعمیر جارو شارژی

آن چه در مقاله تعمیر جارو شارژی خواهید خواند

  • هزینه تعمیر جارو شارژی

  • هزینه عیب یابی جارو شارژی

  • علت بوی سوختگی جارو شارژی

  • چرا مکش جارو شارژی کم می شود

  • چرا جارو شارژی شارژ نمی شود؟

  • چرا جارو شارژی ناگهان خاموش می شود؟

  • نحوه تعویض باتری جارو شارژی

  • تعمیر مدار جارو شارژی

  • تعویض موتور جارو شارژی

  • تعمیر باتری جارو شارژی

  • تعمیر برد جارو شارژی

  • تعویض کلید پاور یا on/off در جارو شارژی

  • تعمیر پلاتین های پایه شارژر

  • تعمیر برد جارو شارژی

  • تعمیر آداپتور جارو شارژی

  • تعویض شارژر جارو شارژی

  • عمر باتری جارو شارژی

  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس

  • تعمیر جارو شارژی بوش

  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر

  • تعمیر جارو شارژی سایا

  • تعمیر جارو شارژی دلمونتی

  • تعمیر جارو شارژی تفال

  • تعمیر جارو شارژی کیپ

  • تعمیر جارو شارژی مولینکس

  • تعمیر جارو شارژی مجیک

  • تعمیر جارو شارژی کنوود

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی

جاروشارژی یکی از لوازم شارژی محسوب می شود، که استفاده از آن در هر خانه‌ای ضروری است. در واقع جاروشارژی ها کارایی زیادی دارند و با شارژ باطری کار می کنند. این نوع جارو وزن سبکی داشته و می توان به راحتی آن ها را حمل کرد؛ و به همین دلیل است که این وسیله به یکی از لوازم ضروری در منازل و ادارات تبدیل شده است. در قدیم از جاروبرقی استفاده بیشتری می‌شد، اما امروزه با طراحی و ساخت جاروشارژی، راحت‌ تر و بسیار بهتر از جاروبرقی خواهد بود. لوازم برقی پس از مدتی استفاده، خراب خواهند شد که جاروهای شارژی نیز از این قاعده به دور نیستند.

[njwa_button id=”21665″]

هزینه عیب یابی جارو شارژی چقدر است ؟

یک جاروی شارژی عیب های مختلفی می تواند داشته اما از رایج ترین این عیب ها می توان به از دست دادن مکش ، روشن نشدن، خاموش شدن، گرفتگی فیلتر و ضعیف شدن باتری اشاره کرد. برای عیب یابی دستگاه خود می توانید با کارشناسان ساپتک در تماس باشید. این مجموعه برای عیب یابی هیچ هزینه ای دریافت نمی کند و کاملا رایگان آن را عیب یابی میکند.

هزینه تعمیر جارو شارژی چقدر است ؟

برای تعمیر جارو شارژی باید ابتدا به برند آن توجه کرد. کیفیت قطعات و لوازم جانبی در مدل های مختلف جارو شارژی متفاوت است. جهت راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.  برای تماس می توانید روی دکمه های تماس و واتساپ پایین و کنار صفحه خود کلیک کنید.

خرابی های رایج جارو شارژی

برای جارو های شارژی مشکلات مختلفی ممکن است پیش بیاید. با ما همراه باشید تا با هم مهمترین این مشکلات را بررسی کنیم. 

تعمیر جارو شارژی

چرا جارو شارژی روشن نمی‌شود؟

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ببینید آیا در خانه شما جریان برق وجود دارد یا خیر؛ اگر برق خانه متصل بود باید پریزی را که از آن استفاده می کنید چک کنید که کار بسیار آسانی است. شما می توانید از یک وسیله دیگر استفاده کنید تا ببینید آیا آن پریز جریان دارد یا نه.
اگر این شرایط برای شما تاثیرگذار نبود و جاروشارژی روشن نشد، باید موتور و سیم های داخلی جارو شارژی خود را بررسیس کنید و در صورت سوختگی آن ها را تعویض کنید. شما برای این کار می توانید مشکلتان را به متخصصان ما در شرکت ساپتک بگویید تا شمارا راهنمایی کنند.

علت بوی سوختگی جارو شارژی از چیست؟

بوی سوختگی از هر وسیله ی الکتریکی که بیرون بیاید، اولین چیزی که می تواند به آن مربوط باشد، موتور آن است. در جارو شارژی علاوه بر موتور، مشکل در تسمه مانند پارگی یا خارج شدن از جای خود می تواند بوی سوختگی را ایجاد کند.

چرا مکش جارو شارژی کم می شود؟

گاهی اوقات پیش می آید که حس می کنید جاروی شارژی قدرت سابق را ندارد. و نمی تواند به درستی آشغال ها را به درون خود بکشد.
1- اولین و واضح ترین دلیل آن پر بودن محفظه ی جارو شارژی است. اگر فضایی برای ورود آشغال های جدید نباشد، جارو دیگر مکشی نخواهد داشت. اگر جاروشارژی شما کیسه دارد، بررسی کنید که پر نباشد. در صورتی که پر نیست، اما محفظه ای که آن را در خود جای داده است، گرد و غبار و خاک زیادی داخل آن است، به این معنی است که احتمالاً هیچ گرد و خاکی وارد مخزن نمی شود و زمان تعویض آن فرا رسیده است. برای جاروشارژی های بدون کیسه، اطراف مخزن زباله را بررسی کنید. اگر ترک خورده اند یا آسیب دیده و خشک شده اند، ممکن است زمان تعویض آنها فرا رسیده باشد.

2- دومین دلیل آن گیر کردن تکه های آشغال در لوله جارو شارژی می باشد، که راه را برای مکش سد می کند.

3- به عنوان سومین دلیل، مشکل می تواند از فیلتر جارو شارژی هم باشد. اگر موارد دیگر را چک کردید و اشکالی وجود نداشت. فیلتر جارو را تعویض کنید.

4- چرخش میله برس برای از بین بردن کثیفی و گرد و غبار روی فرش ضروری است، رول برس ممکن است درهم یا گیر کند، یا ممکن است بلبرینگ ها نیاز به روغن کاری داشته باشند. جارو شارژی رابرعکس کنید تا برس را بررسی کنید تا ارزیابی کنید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. اگر به سادگی فرسوده شده است، می توانید برس را تعویض کنید. اگر شکسته است، ممکن است مجبور شوید کل قطعه، از جمله درپوش و فلنج را تعویض کنید. همچنین مطمئن شوید که برس زمانی که قرار است کار کند به خوبی در حال چرخش باشد.

چرا جارو شارژی شارژ نمی شود؟

یکی از ایراداتی که کاربران جارو شارژی معمولاً با آن روبرو هستند و برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات جارو شارژی تماس می گیرند، شارژ نشدن باتری جارو شارژی است.

دلایل شارژ نشدن جارو شارژی 

خرابی سوکت در درستگاه
◻ خرابی شارژر درستگاه
عدم اتصال صحیح باطری در پایه شارژر
عدم اتصال صحیح در پایه شارژ
قطع فیوز یا مدار دستگاه
خرابی باطری جارو

 

چرا جارو شارژی ناگهان خاموش می شود؟

برخی از جاروشارژی ها دارای یک ویژگی محافظ هستند که پس از گرم شدن بیش از حد دستگاه و داغ شدن، آن را خاموش می کند. اگر برق جارو شارژی شما به طور ناگهانی قطع شد، آن را از برق بکشید و منتظر بمانید. حدود 20 تا 30 دقیقه صبر می کنید تا موتور داخلی و قطعات جاروشارژی خنک شوند، می توانید دفترچه راهنمای دستگاه را نیز مطالعه کنید.

در صورت گرفتگی میله جاروشارژی، یا اگر تنظیمات مکش اشتباهی انتخاب شده باشد، این سنسور می تواند فعال شود. اگر از جاروشارژی دستی بی سیم استفاده می کنید، مطمئن شوید که باتری به درستی به دستگاه وصل شده است. اگر شل باشد یا اشتباه نصب شده باشد، نمی تواند به درستی جاروشارژی را تامین کند و خاموش می شود.

نحوه تعمیرات جارو شارژی

نحوه تعویض باتری جارو شارژی

مهم ترین قسمت جارو شارژی باتری و موتور آن است ، باتری های جاروشارژی به دو صورت کتابی و لیتیومی می باشند.  قیمت باتری های لیتیومی به مراتب بالاتر و عمر آن نیز طولانی تر است. باتری ها قطعات حساسی هستند و در صورت خرابی بهتر است تعویض شوند. برای خرید یک باتری جدید بهتر است این قطعه را از جایی بخرید که به صورت تخصصی روی جارو شارژی کار می کنند. ساپتک شاپ وارد کننده مستقیم باتری های انواع جارو شارژی با قیمت ارزان است. شما می توانید جهت مشاهده باتری ها به همراه قیمت آنها به لینک زیر مراجعه کنید.

تعمیر باتری جارو شارژی به چه صورت است؟

برای تعمیر و احیای باتری ها می توان اقداماتی را انجام داد که البته هیچ تضمین محکمی برای عملکرد آنها وجود ندارد. 
باتری را درون فریزر بگذارید. حتما در مورد باتری موبایل شنیده اید که توصیه می کنند آن را درون فریزر بگذارید. برای باتری جارو شارژی هم می توانید این کار را انجام دهید و ممکن است نتیجه بگیرید. 
یک راه دیگر باتری به باتری است. مشابه همان کاری که در باتری های خودرو انجام می دهید. با دو سیم قطب های مثبت باطری را به هم و منفی های آن را به هم متصل کنید.
اگر این راه ها هم نتیجه نداد چاره ای جز تعویض باتری نخواهید داشت.

باتری جارو شارژی

تعویض کلید پاور یا on/off در جارو شارژی

کلید روشن خاموش که روی بدنه جارو شارژی یکی دیگر از قطعاتی است که میتواند آسیب ببیند و باعث شود نتوانید جارو شارژی را روشن یا خاموش کنید. با تعویض این کلید ها میتوانید مشکل جارو شارژی را برطرف نمایید.

تعویض شارژر جارو شارژی

شارژر جارو شارژی کمتر آسیب می بیند ، ولی در صورت آسیب دیدن می توانید بر اساس ولتاژ و آمپر آن را تعویض کنید. شارژری که تهیه می کنید، باید حتما با باتری و مدل جارو شارژی شما همخوانی داشته باشد. همچنین شارژرها قطعات حساسی هستند. باید آن ها را از جایی بخرید که در صورت بروز مشکل به شما پاسخگو باشند. شما می توانید جهت تهیه شارژر مناسب جارو شارژی خود با قیمتی ارزان از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

تعمیر مدار جارو شارژی

مدار جارو شارژی شامل همه قطعات الکتریکی و اتصلات آن ها به یک دیگر می باشد. تعمیر قطعات را که در ادامه توضیح می دهیم. اما برخی اوقات مشکل از سیم کشی و نحوه اتصال قطعات به یکدیگر است. به دلیل گرم شدن زیاد داخل جارو شارژی و یا عمر زیاد آن امکان پارگی، خوردگی، آب شدن و زنگ زدگی در پرت های اتصال و سیم ها وجود دارد. شما با تمیز کردن پرت ها یا تعویض سیم ها می توانید برخی از مشکلات را حل کنید. 

تعویض موتور جارو شارژی

موتور جارو شارژی ها عمدتا قابل تعمیر نیستند و مشکل آن ها با تعویض حل میشود. تعرفه تعویض موتور جدید بر اساس برند دستگاه و توان موتور می تواند متفاوت باشد. قیمت انواع موتورهای جارو شارژی برای برندهای مختلف با قیمتی ارزان را می توانید در فروشگاه ساپتک با کلیک بر روی لینک زیر ببینید.

موتور جارو شارژی

تعمیر برد جارو شارژی

در صورتی که برد جارو شارژی قابل تعمیر باشد توسط متخصصین تعمیر می گردد. در غیر این صورت برد جارو شارژی تعویض خواهد شد .

 

تعمیر پلاتین های پایه شارژر

پلاتین های پایه شارژر جارو شارژی می توانند به مرور زمان آسیب دیده و دچار مشکل شوند که در صورت خرابی توسط متخصصین تعمیر می شود و در غیر این صورت پلاتین ها تعویض می گردد.

تعمیر آداپتور جارو شارژی

آداپتور نام دیگر شارژر است. در صورتی که جارو شارژی شما شارژ نمی شود ابتدا پرت شارژ را بررسی کنید. اگر مشکل از پرت باشد ممکن است با تمیز کردن مشکل آن حل شود. اما برخی اوقات هم المنتهای پرت از بین رفته اند و نمی توانند اتصال را برقرار کنند. اما اگر مشکل از آداپتور باشد، کابل جدا شونده آن را تعویض کنید. اگر باز هم مشکل حل نشد باید آداپتور را تعویض نمایید. برای مشاهده قیمت انواع شارژر جارو شارژی اینجا کلیک کنید 

عمر باتری جارو شارژی به چه عواملی بستگی دارد؟
نمی توانیم یک زمان مشخص برای میزان عمر باطری جارو شارژی ها در نظر بگیریم ، اما موارد زیر تا حد زیادی تعین کننده میزان عمر باطری جارو شارژی هستند:

◼ از آنجایی که اکثر افراد در استفاده از جاروهای شارژی از الگوی مناسبی استفاده نمی کنند، معمولا این باطری ها به میزان استاندارد کارایی خود نمیرسند و زودتر از موعد از کار می افتند.
◼ اما به منظور جلوگیری از این مشکل سعی کنید زمان استفاده از جارو شارژی به اندازه یک دوره شارژ آن باشد و قبل از استفاده مجدد آن را برای شارژ درون پایه شارژر قرار دهید.
در انتها میزان آمپر باطری شما نشان دهنده این امر است که جارو شما بعد از شارژ چه مدت میتواند کار کند.که پایین آمدن زمان توانایی کار جارو شارژی نشان از کم شدن عمر مفید آن دارد.

تعمیرکاران

برای بررسی و معرفی کامل جارو شارژی بوش اینجا کلیک کنید

تعمیر انواع برند جارو شارژی

در مجموعه ساپتک شاپ تعمیرات همه برندهای جارو شارژی انجام می گیرد. در ادامه به مهمترین آن ها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر جارو شارژی فیلیپس
تعمیر جارو شارژی فیلیپس

جارو شارژی برند فیلیپس از بهترین و محبوب ترین جارو شارژی های بازار به حساب می آید.

مشکلات رایج جارو شارژی فیلیپس
  • خاموش شدن جارو شارژی فیلیپس
  • نچرخیدن غلتک برس جارو شارژی فیلیپس
  • بوی سوختگی جارو شارژی فیلیپس
  • شارژ نشدن جارو شارژی فیلیپس
  •  کم بودن مکش جارو شارژی فیلیپس
  •  گرم شدن جارو شارژی فیلیپس

برای تعمیر همه این موارد می توانید به مجموعه ساپتک شاپ اعتماد کنید.

جارو شارژی برند فیلیپس
تعمیرات جارو شارژی فیلیپس در انواع مدل
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس FC6152
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس ایستاده
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس دسته بلند
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس 6140
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس FC6148
  • تعمیر جارو شارژی فیلیپس مدل FC6152
تعمیر جارو شارژی بوش
تعمیر جارو شارژی بوش

بوش نامی آشنا برای اکثر مردم است. این برند معتبر جزو تولیدکننده های برتر جارو شارژی نیز به حساب می آید.

مشکلات رایج جارو شارژی بوش
  • صدای زیاد جارو شارژی بوش
  •  داغ کردن موتور جارو شارژی بوش
  • خراب شدن صفحه دیجیتالی جارو شارژی بوش
  • عمل نکردن سنسور جارو شارژی بوش

در صورت بروز این مشکلات می توانید با کارشناسان مجرب ساپتک شاپ تماس بگیرید. برای تماس روی دکمه تماس یا واتساپ در پایین و کنار صفحه کلیک کنید.

جارو شارژی برند بوش
تعمیرات جارو شارژی بوش در مدل های زیر
  • جارو شارژی بوش مدل BCH86SIL1

  • جارو شارژی بوش سری 6

  • جارو شارژی بوش مدل 1805

  • جارو شارژی بوش 25 ولت

  • جارو شارژی بوش 28 ولت

  • جارو شارژی بوش سری 8

  • جارو شارژی بوش اصل آلمان

تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر
تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر

جارو شارژی بلک اند دکر جزو مدرن ترین جاروشارژی های بازار می باشد. این نگرانی ممکن است وجود داشته باشد که به دلیل کمبود قطعات و قابلیت های زیاد این جارو شارژی در تعمیر و تهیه ی اجزای آن در ایران به مشکل بربخورید. اما مجموعه ساپتک شاپ در تهران با کادری مجرب و انواع قطعات این برند خیال شما را از این بابت راحت می کند.

جارو شارژی برند بلک اند دکر
تعمیرات جارو شارژی بلک اند دکر در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر pv1420l

  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر 1420

  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر 320

  • تعمیر جارو شارژی بلک اند دکر دسته بلند

تعمیر جارو شارژی شیائومی
تعمیر جارو شارژی شیائومی

برند شیائومی از مطرح ترین برندهای دنیا می باشد که در زمینه های مختلفی در حال فعالیت است. تلفن های همراه شیائومی شاید برای ایرانی ها آشناتر باشد. اما این شرکت در زمینه جاروهای شارژی نیز با برترین مجموعه های این حوزه در حال رقابت است. در ساپتک شاپ شیائومی شما به بهترین نحو ممکن تعمیر خواهد شد.

تعمیر جارو شارژی شیائومی
تعمیرات جارو شارژی شیائومی در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی شیائومی Z1

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی V10

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی G10

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی مدل Deerma VC20

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی Z1 PRO

  • تعمیر جارو شارژی شیائومی C1

تعمیر جارو شارژی کنوود
تعمیر جارو شارژی کنوود

کنوود برندی که در انگلستان آغاز شد و در ادامه توسط یک ایتالیایی خریداری شد، در لوازم خانگی شهرت زیادی پیدا کرده است. جارو های شارژی کنوود هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. جارو شارژی کنوود خود را به ساپتک شاپ بسپارید و خیالتان از بابت تعمیر آن راحت باشد.

تعمیر جارو شارژی کنوود
تعمیرات جارو شارژی کنوود در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی کنوود مدل 190

  • تعمیر جارو شارژی کنوود دستی

  • تعمیر جارو شارژی کنوود G3

  • تعمیر جارو شارژی کنوود دسته بلند

  • تعمیر جارو شارژی کنوود HV190

تعمیر جارو شارژی سایا

جارو شارژی سایا از پرفروش ترین جارو شارژی ها در بازار به حساب می آید. سایا یک جارو شارژی معمولی است که قیمت قطعات آن نیز پایین است. این برند یکی از زیر شاخه های پارس خزر محسوب می شود. برای تعمیرات جارو شارژی سایا نیز می توانید به مجموعه ساپتک شاپ مراجعه کنید.

جارو شارژی برند سایا
تعمیرات جارو شارژی سایا در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی سایا مدل  MVC1100

  • تعمیر جارو شارژی سایا مرلین

  • تعمیر جارو شارژی سایا HVC 414

  • تعمیر جارو شارژی سایا مدل Turbo

  • تعمیر جارو شارژی سایا دسته بلند

تعمیر جارو شارژی دلمونتی
تعمیر جارو شارژی دلمونتی

دلمونتی یک برند مشهور لوازم خانگی در ایتالیا است. این شرکت با تولید لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه محصولات خود را به سراسر دنیا صادر می کند. یکی از محصولات این شرکت جارو شارژی می باشد، که از کیفیت بالایی برخوردار است. اگر جارو شارژی دلمونتی دارید و خراب شده است، نگران نباشید. ساپتک شاپ مرکز تخصصی تعمیرات جارو شارژی مشکل شما را حل خواهد کرد.

جارو شارژی دلمونتی
تعمیرات جارو شارژی دلمونتی در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی دلمونتی دسته کوتاه

  • تعمیر جارو شارژی دلمونتی220

  • تعمیر جارو شارژی دلمونتی مدل DL220

تعمیر جارو شارژی تفال
تعمیر جارو شارژی تفال

تفال نامی آشنا برای خانواده های ایرانی است. قابلمه ها و ماهی تابه های تفال در کشور ما از گذشته های دور وجود داشته است. این شرکت فرانسوی جاروشارژی های با کیفیتی را نیز تولید می کند. در ساپتک شاپ کارشناسان ما تجربه تعمیر انواع جاروهای شارژی تفال را دارند.

جارو شارژی تفال
تعمیرات جارو شارژی تفال در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی تفال ایستاده

  • تعمیر جارو شارژی تفال فرانسه

تعمیر جارو شارژی کیپ

کیپ یکی دیگر از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی می باشد. جارو شارژی های این شرکت در دو مدل دسته دار و بدون دسته موجود می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در جاروی برند کیپ شما، می توانید با خیال راحت تعمیر آن را به دست کارشناسان ساپتک شاپ بسپارید.

جارو شارژی کیپ
تعمیرات جارو شارژی کیپ در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی کیپ 908

  • تعمیر جارو شارژی کیپ مدل 912

  • تعمیر جارو شارژی کیپ 809

  • تعمیر جارو شارژی کیپ 910

  • تعمیر جارو شارژی کیپ KVC-812 BG

  • تعمیر جارو شارژی کیپ 811

  • تعمیر جارو شارژی کیپ KV-910

  • تعمیر جارو شارژی کیپ 912

تعمیر جارو شارژی مولینکس
تعمیر جارو شارژی مولینکس

شرکت نام آشنای مولینکس در تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند. قیمت مناسب محصولات این برند از مزیت های رقابتی آن به حساب می آید. این برند محبوب مدل های متنوعی از جارو شارژی تولید می کند. تعمیر همه ی مدل های مولینکس در صورت خرابی را به تکنسین های زبده ی ساپتک شاپ بسپارید.

جارو شارژی مولینکس
تعمیرات جارو شارژی مولینکس در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی مولینکس 2323

  • تعمیر جارو شارژی مولینکس MX523

  • تعمیر جارو شارژی مولینکس Agilo

تعمیر جارو شارژی مجیک
تعمیر جارو شارژی مجیک

برند مجیک یکی از سه برند برتر سال 1400 در تولید لوازم خانگی به جساب می آید. لوازم خانگی این شرکت مانند نام آنها جادویی و فوق العاده است. جاروهای شارژی مجیک انتخاب اکثر خانواده های ایرانی است. در ساپتک شاپ کارشنان ما با آشنایی کامل نسبت به این مدل جارو شارژی هر عیبی را تعمیر می کننذ.

جارو شارژی مجیک
تعمیرات جارو شارژی مجیک در مدل های زیر
  • تعمیر جارو شارژی مجیک عصایی

  • تعمیر جارو شارژی مجیک ایستاده

  • تعمیر جارو شارژی مجیک AV 701

  • تعمیر جارو شارژی مجیک مدل 901

تعمیر جارو شارژی در مناطق شمال ، جنوب ، شرق و غرب تهران امکان پذیر است .
نکات تعمیر و نگهداری از جاروشارژی
  • آن را تمیز نگه دارید – هر دو ماه یکبار هرگونه آلودگی و میکروب را از فیلتر ها، میله و بدنه پاک کنید. اگر این وسایل قابل شستشو هستند، آن ها را بشویید.
  • قدرت مکش را بررسی کنید – از مسدود نبودن لوله، فیلتر، برس مطمئن شوید. اگر نمی توانید دلیل آن را بیابید، با ما تماس بگیرید یا آن را برای کمک نزد کارشناسان ما بیاورید.
  • موها و الیاف را از برس بردارید – شما می توانید برای جدا کردن مو و گرد و غبار از برس، از قیچی استفاده کنید.
  • کیسه های زباله جاروشارژی را تعویض کنید – اگر بگذارید بیش از سه چهارم آن پر شود، توانایی مکش و تمیز کردن آن کاهش می یابد. کیسه ها را هرماه چک کنید تا در صورت نیاز تعویض یا تخلیه کنید.
  • تعویض فیلترها – هر چند ماه یکبار فیلترهای قابل تعویض را بررسی کنید. با کثیف شدن آنها مکش جاروشارژی را از دست خواهید داد. از جاروشارژی بدون فیلتر استفاده نکنید.
  • سرویس منظم – جاروشارژی خود را به طور منظم سرویس کنید تا در بهترین عملکرد خود کار کند و عمر جاروشارژی شما افزایش یابد. شما می توانید برای سرویس یا تعمیرات جاروشارژی خود به شرکت ما سر بزنید.
چگونه متوجه می شوید که نیاز به تعمیرکار جاروشارژی دارید؟
  1. صدای جیر جیر یا تق تق می شنوید
  2. می توانید بوی سوختگی را حس کنید
  3. جاروشارژی شما روشن نمی شود
  4. جاروشارژی شما مکشی ندارد
  5. فیلتر ها به خوبی کار نمی کنند
  6. ضربه و شکستگی قسمت بدنه جاروشارژی
آیا تسمه محرک محکم و سالم است؟

تسمه محرک نیرو را از موتور به میله ضربه زن منتقل می کند. اگر شل شده یا شکسته است، احتمالاً باید آن را تعویض کنید. برای انجام این کار، ابتدا میله اصلی را جدا کنید، سپس تسمه محرک را از قرقره موتور باز کنید. سپس باید بتوانید تسمه را از میله کوبنده جدا کنید. برای نصب یک تسمه درایو جدید، به سادگی تسمه جایگزین را روی میله بلغزانید و متناسب با آن تنظیم کنید. تسمه ای که لیز می خورد یا شل شده است بوی پلاستیک سوخته می دهد.

آیا میله برس به راحتی می چرخد؟

چرخش میله برس برای از بین بردن کثیفی و گرد و غبار روی فرش ضروری است، رول برس ممکن است درهم یا گیر کند، یا ممکن است بلبرینگ ها نیاز به روغن کاری داشته باشند. جارو شارژی رابرعکس کنید تا برس را بررسی کنید تا ارزیابی کنید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. اگر به سادگی فرسوده شده است، می توانید برس را تعویض کنید. اگر شکسته است، ممکن است مجبور شوید کل قطعه، از جمله درپوش و فلنج را تعویض کنید. همچنین مطمئن شوید که برس زمانی که قرار است کار کند به خوبی در حال چرخش باشد. 

اولین نکته آموزش تعمیر جاروشارژی : برس جارو شارژی

جاروشارژی بدون میله برس – اگر جاروشارژی شما میله برس چرخان ندارد، مسیرهای هوا و هر گونه مویی که دور لبه آن قرار دارد را بررسی و تمیز کنید. مو، کرک و گرد و غبار گاهی اوقات می تواند در این مکان گیر کرده و راه هوایی را مسدود کند. هر گونه کرک یا مویی را بردارید تا راه آن پاک شود.
جاروشارژی دارای میله برس – اگر جاروشارژی شما یک میله برس داشته باشد و با مو و الیاف پوشیده شده باشد، این روی میزان جذب گرد و غبار، کثیفی و موها در خانه تاثیر می گذارد مخصوصا اگر موهای شما بلند است! بنابراین ارزش آن را دارد که به طور منظم مراقب آن باشید تا از گرد و غبار و کرک پوشیده نشده باشد.

جاروشارژی

یکی از رایج ترین دلایل کاهش مکش یا قطع شدن متناوب موتور، گرفتگی فیلترها است. تقریباً در هر جاروشارژی ای دو فیلتر وجود دارد:

  1. فیلتر موتور – معمولاً در پشت دستگاه که هوا خارج می شود.
  2. فیلتر آلرژن – معمولاً به کیسه گرد و غبار نزدیک تر است.

شما باید این دو فیلتر را به طور مرتب و معمولاً حداقل یک بار در ماه تمیز کنید.

انواع متداول فیلترها
  1. فیلتر خود تمیز شونده – معمولاً باید به سادگی یک صفحه را بچرخانید تا آلودگی از این فیلترها پاک شود.
  2. فیلتر قابل شستشو – فیلترها را در زیر شیر آب نگهدارید و تمیز کنید، یا اگر توسط سازنده مجاز است، با ماشین لباسشویی هم می توانید آنرا تمیز کنید. قبل از اینکه دوباره آن را در جاروبرقی قرار دهید، بگذارید خشک شود، در حالت عادی برای 24 ساعت باید آنرا کنار بگذاریم تا به طور کامل خشک شود.
  3. فیلتر قابل تعویض – برخی از فیلترها باید به طور دوره ای تعویض شوند تا عملکرد دستگاه شما حفظ شود.
جاروشارژی
به طور مرتب کیسه و مخزن زباله را تعویض یا خالی کنید!
جاروشارژی های بدون کیسه

در حالت عادی، پس از هر بار استفاده، جاروشارژی خود را خالی کنید. هنگامی که کیسه گرد و غبار جاروشارژی شما به طورچشمگیری پر به نظر می رسد، تقریباً به طور قطع دیر تخلیه شده است و باید زودتر به خالی کردن آن اقدام کنید.

جاروشارژی های کیسه ای

شاید با توجه به هزینه های بالای کیسه های تخلیه به این فکر بیوفتید که آنرا دیرتر تعویض کنید، پس با توجه به این موضوع اگر متوجه شدید که سطح مکش در حال کاهش است، کیسه را بررسی  . اگر پر است، تعویض آن به یک نمونه جدید می تواند به بازیابی سریع مکش کمک کند.

لوله تمیز کننده جاروشارژی را بررسی کنید!

اگر هیچ یک از موارد فوق عملکرد جارو شارژی شما را بهبود نداده است، ارزش دارد که لوله تمیز کننده جاروشارژی را برای هر گونه انسداد به طور کامل بررسی کنید. جوراب ها، توده های مو و کرک یا درب بطری ممکن است به طور ناخواسته مکیده شده و در جایی گیر کرده باشند. از یک چراغ قوه برای نگاه کردن به داخل لوله استفاده کنید و در صورت امکان آن را از بدنه جاروشارژی جدا کنید تا ببینید آیا می‌توانید چیزی مشاهده کنید یا نه.تعمیر جاروشارژی

برای مشاهده قیمت و خرید انواع قطعات جارو شارژی روی لینک زیر کلیک کنید

نحوه تعمیر تسمه جاروشارژی شکسته

اگر یک جاروشارژی ایستاده دارید و میله برس چرخان آن از کار افتاده است و ممکن است تسمه جاروشارژی (که میله برس را در برخی مدل ها به حرکت در می آورد) شکسته باشد، خبر خوب این است که تعویض تسمه نسبتا آسان است:

  1. تسمه جاروشارژی خودرا با توجه به مدل آن سفارش دهید و خریداری کنید.
  2. قسمت پایینی کف جاروشارژی را باز کنید تا میله برس جدا شود.
  3. تسمه جاروشارژی قدیمی را از روی میله برس و قرقره محرک که در نزدیکی چرخ های عقب جاروشارژی قرار دارد خارج کنید.
  4. تسمه جدید را در جای خود قرار دهید و پانل را دوباره بچرخانید تا نوار برس در جای خود بماند.

اگر در خرید و یا نصب تسمه جاروشارژی سوالی دارید می توانید با کارشناسان ما در بخش تعمیرات جاروشارژی تماس بگیرید.

مراقب باتری های وکیوم جاروشارژی خود باشید!

اگر جارو شارژی داشته باشید، تعمیر و نگهداری روزانه از اهمیت بیشتری برخوردار است. این باتری ها عموماً ظرفیت کمی دارند و اگر از تخلیه کیسه و تمیز کردن فیلترهای برس خودداری کنید، می توانند به سرعت خراب شوند. اگر می خواهید جاروشارژی شما دوام بیاورد، باید مراقب باتری نیز باشید. اکثر جاروهای شارژی از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند که ویژگی های بسیار متفاوتی با باتری های سبک قدیمی دارند. بسیاری از تولیدکنندگان باتری محصولات بی‌سیم را فقط برای یک سال تضمین می‌کنند، بنابراین مهم است که از باتری خود مراقبت کنید تا جارو شارژی‌تان همانطور که باید کار کند.

تعمیر جارو شارژی
نکات مهم در مراقبت از جارو شارژی
  1. باتری را در جای خنک نگهداری کنید. دمای گرم می تواند مضر باشد، بنابراین از تابش طولانی مدت نور خورشید، به خصوص زمانی که درحال شارژ است، خودداری کنید.
  2. شما می توانید آن را در شارژ بگذارید. برخلاف باتری‌های نیکل قدیمی‌تر، لازم نیست جاروشارژی لیتیوم یونی خود را وقتی به 100 درصد رسید، از برق بکشید. یک باتری لیتیوم یونی می‌داند که چه زمانی در شارژ کامل است و دیگر انرژی مصرف نمی‌کند.
  3. سعی کنید باتری خود را به طور کامل خالی نکنید. برخلاف باتری‌های سبک قدیمی که از تخلیه عمیق و شارژ مجدد بهره می‌بردند، باتری‌های لیتیوم یونی اگر به طور منظم به طور کامل تخلیه شوند، در واقع احتمال آسیب‌دیدگی بیشتری دارند. شرکت سامسونگ پیشنهاد می کند که اجازه ندهید باتری شما کمتر از 20 درصد شارژ شود. اینها می توانند باعث ایجاد ترک های کوچک در باتری شوند و کارایی آن را کاهش دهند.

ارتباط با ما

جهت اخذ مشاوره تخصصی در خارج از ساعت اداری کافی است مشکل جارو شارژی خود را به همراه مدل دستگاه از طریق تلفن همراه خود برای ما در واتس آپ ارسال کنید.

[njwa_button id=”21665″]

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 13 میانگین: 5]
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*