بررسی و معرفی جاروشارژی بوش

فهرست مطالب

جارو شارژی بوش Bosch

بوش یک شرکت آلمانی است که در اصل در سال 1886 تاسیس شد و آن را به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان می شناسند. طبق آخرین آمار در این شرکت بزرگ چیزی نزدیک به 400000 نفر در سراسر جهان مشغول به کار بودند و دفتر مرکزی آن هنوز در آلمان است. در حالی که این شرکت بیشتر به خاطر کالاهای خانگی خود شناخته شده است، در سال 2011 نیز بزرگترین تامین کننده قطعات خودرو در جهان بود. این شرکت محصولاتی را برای صنعت، سیستم های امنیتی و سایر کالاهای مصرفی تولید می کند.

جاروشارژی های بوش یک برند محبوب در دنیا و به خصوص در بریتانیا می باشد. اما سوال این است که مدل های برتر این شرکت کدامند؟ جارو شارژی بوش

جهت تعمیر جارو شارژی بوش خود روی لینک زیر کلیک کنید

برند بوش

جاروشارژی بوش در طول سال و به مرور زمان به طور چشمگیری محبوب شده اند که عمدتاً به دلیل ویژگی های نوآورانه، مهندسی آلمانی قابل اعتماد و طراحی با کیفیت است. تا همین اواخر، بوش طیف وسیعی از جاروشارژی های ایستاده، سیلندر و بی سیم را به فروش می رساند. به نظر می رسد این شرکت اکنون روی محدوده بی سیم خود تمرکز کرده است.
در این مقاله ما به بررسی و تحلیل بهترین مدل های بوش می پردازیم و شما می توانید با مطالعه آن نسبت به خرید مدل دلخواهتان اقدام کنید.

جارو شارژی بوش ایستاده: Bosch BCH625KTGB Athlet

در دنیای جاروهای شارژی که هرروزه درحال پیشرفت است، Bosch BCH625KTGB Athlet یکی از ماندگارترین و محبوب ترین در بازار است. این مدل برای اولین بار در سال 2014 عرضه شد، می تواند 60 دقیقه به طور عالی کار کند و عملکرد تمیز کردن بسیار خوبی را ارائه می دهد.

در مقایسه با جاروهای شارژی دیگر چگونه است؟ و آیا ارزش هزینه کردن را دارد؟
Bosch BCH625KTGB Athlet یک جاروشارژی بی سیم ایستاده است که توسط یک باتری لیتیوم یون 25 ولتی تغذیه می شود. این باتری امکان این را مهیا می کند که تا 60 دقیقه به تمیز کردن خانه خود مشغول باشید، اگرچه در صورت استفاده از حالت های توان بالا، زمان اجرا کاهش می یابد.

جاروشارژی بوش

سایر ویژگی‌ها عبارتند از طراحی بدون کیسه جریان هوا، دسته انعطاف‌پذیر برای تمیز کردن زیر مبلمان، و میله برس همه کاره که برای سطوح مختلف مناسب است. همچنین با وزن 3 کیلوگرم نسبتاً سبک است.
در حالی که جدیدترین بی سیم موجود در بازار نیست، Bosch BCH625KTGB Athlet عملکرد تمیز کنندگی عالی را ارائه می دهد. چه نیاز به تمیز کردن فرش، لمینت یا کف سخت داشته باشید، قدرت مکش قوی دارد و برای تمیز کردن گرد و غبار بسیار عالی است.

همچنین هنگام تمیز کردن موهای حیوانات خانگی نیز عملکرد عالی ای دارد. در حالی که برس توربو ندارد، برس اصلی کار قابل قبولی برای از بین بردن مو، کثیفی و سایر زباله ها انجام می دهد. بزرگترین مشکلی که ما با Athlet داریم این است که به اندازه جاروهای شارژی “دستی” همه کاره نیست.
با این وجود، Bosch BCH625KTGB Athlet یک جاروبرقی عالی و یکی از بهترین مدل های بوش است. اگر به دنبال یک جاروشارژی بی سیم ایستاده هستید که عملکرد قوی و عمر باتری طولانی دارد، این مورد گزینه ای است که باید در نظر بگیرید.

جاروشارژی بوش

ویژگی های کلیدی جارو شارژی بوش :

  • عمر باتری فوق العاده طولانی 60 دقیقه
  • چندین تنظیم قدرت
  • برس برقی چند حالته

مشخصات جارو شارژی بوش این مدل :

  • وزن: 3 کیلوگرم
  • فیلتر: استاندارد
  • ظرفیت: 0.9 لیتر

جارو شارژی مخصوص حیوانات خانگی: Bosch BCH6PETGB Athlet Animal

اگر حیوانات خانگی دارید که نگران موهای آنها هستید، مهم است که یک جاروشارژی بخرید که بتواند با موها مقابله کند. بسیاری از جاروشارژی ها با این کار دست و پنجه نرم می کنند – به خصوص زمانی که الیاف در فرش های پرز بلند گیر می کنند.
خوشبختانه، جاروشارژی های عالی برای حیوانات خانگی در بازار وجود دارد، و اگر می خواهید یک مدل شارژی داشته باشید، Bosch BCH6PETGB Athlet Animal یک نمونه عالی است.
این جاروشارژی یک مدل بی سیم ایستاده است که توسط یک باتری لیتیوم یون 25 ولت تغذیه می شود. مدت زمان شارژ آن تا 6 ساعت طول می کشد، اما می تواند تا 60 دقیقه به تمیز کردن خانه مشغول شوید.

جاروشارژی بوش

بزرگترین تفاوت بین این و مدل قبلی اضافه کردن یک برس Pro Animal است. این یک رول برس است که دارای موهای سفت برای مقابله با موهای روی فرش ها و کف های سخت همچون سنگ است. همچنین این برس در گرفتن مواد آلرژی زا مانند شوره حیوانات خانگی و گرد و غبار بسیار عالی عمل می کند.
جدا از برس Pro Animal، این جاروشارژی دارای ویژگی هایی است. اینها شامل سه سطح قدرت، کیت لوازم جانبی Bosch Athlet، فناوری Sensor Bagless برای حفظ قدرت مکش و عملکرد تمیز کنندگی قوی در تمام سطوح است.

بنابراین اگر یک جارو شارژی قدرتمند می‌خواهید که بتواند موهای حیوانات خانگی را به طور کامل جمع کند و عمر طولانی داشته باشد، Bosch BCH6PETGB Athlet Animal یک انتخاب عالی است.

جاروشارژی بوش

ویژگی های کلیدی:

  • دارای قابلیت Pro Animal برای تمیز کردن موهای حیوانات خانگی
  • مدت زمان کار 60 دقیقه ای
  • طراحی سبک وزن و ظرفیت نسبتاً بزرگ

مشخصات:

  • وزن: 3.3 کیلوگرم
  • فیلتر: استاندارد
  • ظرفیت: 0.9 لیتر

جارو شارژی بوش همه کاره Bosch BCS122GB Unlimited

جاروهای شارژی بوش همیشه با عمر باتری طولانی خود متمایز بوده اند – اما Bosch BCS122GB Unlimited این را یک گام فراتر می برد. جدیدترین جاروشارژی بوش با دو باتری لیتیوم یونی 18 ولتی عرضه می شود. اینها قابل تعویض هستند و با استفاده از شارژر سریع بوش ظرف 60 دقیقه شارژ می شوند.

جدای از زمان کار مداوم، BCS122GB دارای همان ظرفیت 0.9 لیتری است که بیشتر مدل های قبلی داشتند. یکی از بزرگترین تفاوت های این جاروبرقی با سری Athlet طراحی دستی است. بوش این آن را طوری طراحی کرده است که هم به عنوان جاروشارژی ایستاده و هم به صورت دستی (اگر لوله اصلی را جدا کنید) عمل کند. این برای تمیز کردن زمین بسیار راحت‌تر است.

جاروشارژی بوش

همچنین روی تمام سطوح عملکرد خوبی دارد. این مدل مکش قوی ایجاد می کند و دارای حالت توربو می باشد – اگرچه این باعث کاهش عمر باتری می شود. جاروشارژی نیز به طرز شگفت انگیزی بی صدا است.
بزرگترین عیب آن قیمت است. این یک جاروشارژی گران قیمت است. با این حال، اگر به یک جاروشارژی بی سیم با طول عمر بالا نیاز دارید این گزینه بهترین است.

جاروشارژی بوش

ویژگی های کلیدی:

  • زمان کار بالا به دلیل دو باتری شارژ سریع
  • حالت دستی برای تمیز کردن زیر مبل و میز
  • برس تمام سطوح عملکرد عالی

مشخصات:

  • وزن: 3.5 کیلوگرم
  • فیلتر: استاندارد
  • ظرفیت: 0.9 لیتر

قیمت جارو شارژی بوش

قیمت جارو شارژی بوش بسته به نوع آن جارو می تواند متفاوت باشد. شما می توانید با توجه به نیاز خود جارو شارژی متناسب را انتخاب کنید و خریداری نمایید. بوش برند معتبر و با کیفیتی است و قیمت جارو شارژی بوش هر چقدر باشد ارزش دارد.

خرید جارو شارژی بوش

بهترین راه خرید جارو شارژی بوش دیجی کالا می باشد. شما می توانید در آن سایت قیمت مدل های مختلف این برند جارو شارژی را مشاهده نمایید و با توجه به نیاز و سلیقه ی خود جارو شارژی متناسب را انتخاب نمایید.

بهترین مارک جارو شارژی بوش

بهترین مارک جارو شارژی بوش برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد. بعضی از مردم دنبال جارو شارژی ایستاده هستند و برخی دیگر دنبال جارو شارژی دستی بوش. برای برخی ها قدرت مکش اولویت است و برای برخی دیگر مدت زمان شارژ جارو. پس با توجه به شرایط خود جارو شارژی مناسب را از سایت دیجی کالا تهیه نمایید.

تعمیرات جارو شارژی بوش

در مجموعه ساپتک شاپ تعمیرات جارو شارژی بوش در مدل های زیر صورت می گیرد. این مجموعه از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است و با وجود کارشناسان مجرب در تعمیر جارو شارژی بوش خیال شما را از بابت تعمیر دستگاهتان راحت خواهند کرد. در این مجموعه تعمیر جارو شارژی بوش در مدلهای زیر صورت می گیرد.

  • جارو شارژی بوش مدل BCH86SIL1

  • جارو شارژی بوش سری 6

  • جارو شارژی بوش مدل 1805

  • جارو شارژی بوش 25 ولت

  • جارو شارژی بوش 28 ولت

  • جارو شارژی بوش سری 8

  • جارو شارژی بوش اصل آلمان

اگر دنبال تعمیر هر کدام از این مدل ها هستید به راحتی از طریق دکمه واتساپ و یا تماس در پایین و کنارهای صفحه کلیک کنید و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

نمایندگی تعمیر جارو شارژی بوش

نمایندگی تعمیر جارو شارژی بوش به منزله ی آن است که تعمیرات جارو شارژی بوش در مجموعه انجام می شود. وگرنه این که خود شرکت بوش مجوزی برای نمایندگی و فعالیت برای تعمیرات داده باشد وجود ندارد. اگر در سایت های دیگر با این عنوان برخورد کردید به همین منظور است. البته برای فروش محصولات بوش نمایندگی در ایران وجود دارد.

برای دریافت فایل PDF این مقاله کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*