گارانتی ساپتک ایرانیان

گارانتی ساپتک ایرانیان

لوگوی ساپتک

 

گارانتی ساپتک ایرانیان

امروزه یکی از عوامل موثر در حفظ رضایت مشتریان، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است تا مشتریان بتوانند با اطمینان و آرامش کامل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. فروشگاه اینترنتی ما با ارائه گارانتی ساپتک ایرانیان همواره تلاش نموده است تا این اصل مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهد و علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، محصولات خود را با گارانتی های مناسب و در خور مشتریان عرضه کند تا در نهایت رضایت آنها را کسب نماید.

در راستای رسیدن به این مهم، فروشگاه اینترنتی ساپتک ایرانیان در مواردی که مشتریان با مشکلاتی مواجه می شوند که نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش دارند، ۷ روز ضمانت بازگشت در نظر گرفته است.

نکته: کالاهایی که به صورت هدیه و همراه با سفارشات دیگر ارسال می گردند و بابت آنها هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود، مشمول ۷ روز ضمانت بازگشت کالا نخواهند شد.

حداکثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت می باشد. آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه از طریق ایمیل یا بخش تماس سایت اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

 

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

 

گارانتی ساپتک ایرانیان بهترین پشتوانه خرید

 

  • شرایط عمومی ضمانت کالا بر اساس قسمت قوانین و مقررات سایت سازمان نظام صنفی و وزارت بازرگانی می‌باشد.
  • ارسال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به شرکت و برگشت آن به عهده خریدار است.
  • ضمانت دستگاه، مربوط به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از ضربه خوردگی و نفود مایعات (بخصوص نفوذ آب ) یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا ولتاژ القایی، صدمات درحین حمل، استفاده نادرست(عدم رعایت شرایط درج شده در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد مبتدی و یا بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه نمی‌گردد.

 

 

*چنانچه امکان تعمیر دستگاه در طول مدت گارانتی میسر نباشد، دستگاه معیوب با دستگاه نو تعویض می گردد

*همچنین در صورتی که این دستگاه از رده تولید خارج شده باشد، کالای مشابه تحویل و در صورت لزوم مابه التفاوت احتمالی مبلغ دریافت خواهد شد.

*در صورت لزوم به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.

*تعهدات شرکت محدود به موارد درج شده در این ضمانتنامه بوده و ایفای سایر تعهدات تولید کننده اصلی کالا و یا سایر فروشندگان کالا متعلق به بررسی و تعیین هزینه خواهد بود.

*فروشنده با دریافت لیبل ضمانت، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با برچسب گارانتی و ظاهر فیزیکی سالم دریافت می کند.این نماد نشان فعالیت این فروشگاه با مجوز رسمی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی می‌باشد که با کلیک بروی این نماد مشخصات سایت برای شما به نمایش در می‌آید .

که نشانه ارزیابی تایید سایت از طرف وزارت صنعت و معدن و تجارت الکترونیک با همکاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و پلیس فتا می‌باشد. به نحوی كه این اطمینان از طرف آن وزارت به خریدار داده می‌شود، این سایت‌ به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهد كرد و حقوق شخص خریدار را به رسمیت می‌شناسد.

تمامی کاربران گرامی می توانند پیش از خرید محصول خود ابتدا با مجموعه تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان بهرمند گردند .

همچنین می توانید برای بازدید محصولات و خرید حضوری به فروشگاه های تخصصی ساپتک ایرانیان مراجعه فرمایید .

 

گارانتی ساپتک ایرانیان بهترین پشتوانه خرید

 

در هنگام خرید دستگاه اسکوتر برقی به گارانتی دستگاه توجه کنید تا در صورت خرابی و پیش آمد مشکلی بتوانید از آن استفاده کنید. شما مشتریان گرامی با انتخابی درست و هوشمندانه می توانید با اسکوتر برقی سواری خوبی را تجربه کنید.

اسکوترهای برقی جدید به بلوتوث، اسپیکر، چراغ های ال ای دی مجهز شده اند که این قابلیت ها را نیز می توانید در زمان خرید آزادانه انتخاب کنید.

با توجه به کپی برداری های بسیاری که در این دستگاه ها صورت گرفته است ، تنها خرید از یک فروشگاه معتبر و با سابقه می تواند کمکی در این امر داشته باشد .

 

راه دیگری که برای اطمینان بیشتر لازم است ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید. مهمترین قسمتی که در این دستگاه ها حائز اهمیت می باشد بخش برد الکترونیکی و باتری آنهاست که تنها

فروشگاه معتبر هستند که محصول خود را گارانتی می کنند و مجموعه ای که این محصولات را تهیه می کند می تواند از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نماید .

 

توجه:

جهت عودت غیر حضوری محصولات، یا دریافت خدمات گارانتی و پس از فروش ، مشتریان می بایست با هماهنگی با کارشناسان بخش فروش

کالای خریداری شده را به دفتر فروشگاه اینترنتی به آدرس :

تهران: وزرا(خیابان احمد قصیر)، کوچه یکم، پلاک ۶، واحد ۶  ارسال نمایند.

تلفن تماس: ۰۹۳۰۳۳۳۰۹۲۴_۰۲۱۸۸۵۴۹۹۱۷

 

2 نظر در “گارانتی ساپتک ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *