اسکوتر بچه گانه

اسکوتر بچه گانه یکی از سالم ترین و مهیج ترین تفریحات برای کودکان و خردسالان امروزی به شمار می آید. با هدیه دادن یکی از این اسکوتر ها به فرزندان خود آن ها را شگفت زده کنید.

اسکوتر ها به وجود آمدند، تا در مسیرهای کوتاه بتوانند کمی از انرژی ای که افراد برای پیاده روی مصرف می کنند را بکاهند. برای فاصله های کم به راحتی می توان با سوارشدن روی اسکوتر و فشار پایی که هر چند دقیقه باید به زمین وارد کنید، سریع تر و کم تر خسته کننده به مقصد برسید.

عکس اسکوتر بچه گانه

اسکوتر بچه گانه

از اسکوترها برای مصارف شهری و فرار از ترافیک های سنگین استفاده می شود. همچنین جوانان، نوجوانان و کودکان می توانند از آنها برای تفریح در کوچه، خیابان و پارک ها استفاده کنند. البته برای کودکان کم سن و سال و خردسالان مدلهای خاصی از اسکوتر ساده ساخته شده است. به این اسکوترها اسکوتر بچه گانه می گویند.

مرکز خرید اسکوتر بچه گانه

اگر دنبال مدل های دیگری از اسکوتر ساده کودک می گردید روی لینک زیر کلیک کنید

ویژگی های اسکوتر کودک

اسکوترهای بچه گانه معمولا در سایزهای کوچکتر و با رنگ بندی شادتری هستند. هر کودکی که بتواند درست راه برود می تواند از اسکوتر ساده کودک یا اسکوتر بچه گانه استفاده کند. این اسکوترها به دلیل وزن کم آن ها به راحتی قابل حمل بوده و می توانید آن ها را در مترو و اتوبوس هم همراه خود ببرید. این اسکوترها تا 50 کیلوگرم وزن را می توانند تحمل کنند. همچنین می توان ارتفاع و سطح دسته ی آن ها را تنظیم کرد.

انواع اسکوتر بچه گانه

اسکوترهای ساده معمولا دوچرخ هستند. اسکوتر دوچرخ برای بچه های با سن خیلی کم مناسب نیست. حفظ تعادل برای آنها در سنین پایین بسیار سخت است. به همین علت اسکوترهای دیگری تولید شده اند. اسکوترهای با سه چرخ و چهار چرخ در حفظ تعادل کودکان بسیار بهتر هستند.

اسکوتر بچه گانه چهار چرخ

اسکوتر کودک چهارچرخ مناسب خردسالان نوپا می باشد. این اسکوترها به دلیل وجود چهار چرخ کاملا تعادل دارند، و نباید نگران افتادن کودک خود باشید. دو چرخ در جلو و دو چرخ در عقب دارند.

اسکوتر کودک

اسکوتر بچه گانه سه چرخ

اسکوترهای بچه گانه سه چرخ مناسب کودکان 3 تا 10 سال می باشد. در این اسکوترها از چرخ های قوی تری استفاده شده و کودک می تواند با این مدل ها سریع تر حرکت کند.

اسکوتر بچه گانه

اسکوتر کودک دو چرخ

این اسکوترها مانند اسکوترهای بزرگسالان دوچرخ می باشد. اما اندازه ی بدنه و چرخ های آنها کوچکتر است. کودکی که ترسی ندارد، یا قبلا از اسکوترهای 3 چرخ و 4 چرخ استفاده کرده است، می تواند با اسکوتر دوچرخ سواری کند. این اسکوترها از جنس محکمتری ساخته شده اند. به دلیل وجود چرخ های کمتر مانوردهی بهتر و سرعت بیشتری دارند.

اسکوتر ساده کودک

برخی از اصطلاحات رایج درباره اسکوتر ساده کودک

در بازار اسکوترهای ساده را در کنار اصطلاحات مختلفی استفاده می کنند. این اصطلاحات ممکن است باعث گمراهی شما شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا همه ی آنها را بررسی کنیم.

اسکوتر بچه گانه دخترانه

از اسکوترهای بچه گانه دختران و پسران می توانند استفاده کنند. اما دختران معمولا سراغ رنگ های روشن تری همچون صورتی می روند. 

اسکوتر دخترانه

اسکوتر دخترانه واژه ای عام تر است که به همه انواع اسکوتر بر می گردد. اسکوترهای ساده بزرگسال و اسکوترهای برقی هم در این دسته قرار می گیرند. در این نوع اسکوترها هم رنگ های روشن تر و طرح های زیباتر نزد دختران طرفدار بیشتری دارد. 

قیمت اسکوتر ساده دخترانه

قیمت اسکوتر ساده دخترانه بنابر مدل آن تعیین می شود. اسکوترهای ساده بزرگسال دخترانه قیمتی بیشتر از اسکوترهای ساده کودک دخترانه دارند. 

اسکوتر چهارچرخ دخترانه

برای دختران خردسال و کم تر از 6 سال بهتر است در ابتدا از اسکوترهای 4 چرخ استفاده شود. این اسکوترها به دلی وجود چهار چرخ تعادل خود را هرگز از دست نمی دهند. 

اسکوتر ساده ترمزدار

اسکوترهای ساده بچه گانه که از چند چرخ استفاده می کنند  دارای ترمز نمی باشند. اما در اسکوترهای کودک دوچرخ و اسکوترهای ساده  بزرگسال ترمز روی چرخ ها و دسته ترمز روی فرمان وجود دارد. در تصویر زیر سیمی که از فرمان به سمت چرخ می رود همان سیم ترمز است. 

اسکوتر ساده ترمزدار

اسکوتر بچه گانه پسرانه

در بین اسکوترهای کودک پسران از رنگ ها و طرح های هیجان انگیز تر استقبال می کنند. همچنین سعی کنید در خرید اسکوتر بچه گانه پسرانه سراغ مدل های محکم تر بروید. پسران به دلیل علاقه زیادی به هیجان امکان برخورد و صدمه زدن به اسکوتر و خودشان را دارند. برای جلوگیری از خطر احتمالی از کلاه ایمنی مخصوص و دستکش نیز می توانید استفاده کنید.

اسکوتر پسرانه

اسکوتر پسرانه می تواند انواع اسکوترهای ساده و اسکوترهای برقی تاشو و خودتعادل را در بر بگیرد. اگر سن فرزند شما بیش از شش سال است، می توانید به جای اسکوترهای ساده سراغ اسکوترهای برقی که پیشرفته تر و جذاب تر هستند بروید. 

قیمت اسکوتر ساده پسرانه

قیمت اسکوتر ساده پسرانه ارزان تر از قیمت اسکوترهای برقی می باشد. اسکوترهای ساده در دو نوع بزرگسال و کودک وجود دارند. اسکوترهای کودک معمولا چرخهای کمکی دارند. اما اگر فرزند شما بالاتر از 6 سال است، و یا ترسی از زمین خوردن ندارد، اسکوتر ساده پسرانه انتخاب خوبی است. 

اسکوتر سه چرخ پسرانه

اما اگر سن پسر شما زیر 6 سال است، بهتر است از اسکوترهای بچه گانه که معمولا دارای 3 یا 4 چرخ می باشند استفاده کنید. اسکوترهای 3 چرخ و 4 چرخ هردو تعادل کامل را حفظ می کنند. اما با اسکوتر 3 چرخ راحت تر می توان مانور داد.

آموزش اسکوتر سواری

راندن اسکوترهای چهارچرخ خیلی سخت نیست. فقط چون سن کودکی که از این مدل اسکوترها استفاده می کند خیلی پایین است، بهتر است نحوه فشردن پا بر روی زمین و سپس قرار دادن آن روی اسکوتر را با او تمرین کنید. برای اسکوترهای سه چرخ هم تقریبا همین موضوع صادق است. فقط کافیست به آنها یادآور شوید، زمانی که سرعت اسکوتر کم شد آماده گذاشتن پای خود روی زمین باشند.

اسکوتر کودک

اسکوترهای دوچرخ کمی مشکل تر است، و شبیه دوچرخه سواری می باشد. بهتر است در ابتدا با یک دست اسکوتر و با دستی دیگر کودک خود را نگه دارید. سپس اسکوتر را به حرکت در آورید و پس از چند بار دست های خود را رها کنید. احتمال دارد کودک شما چند بار به زمین بخورد، اما به مرور اسکوتر سواری را همچون راه رفتن یاد خواهد گرفت. برای آموزش اسکوترسواری دوچرخ سعی کنید اوایل در خانه و سطوحی که خیلی سخت نباشند، این کار را انجام دهید، تا کودک شما آسیبی نبیند.

قیمت اسکوتر بچه گانه

در حالت کلی ما دو نوع اسکوتر داریم. اسکوترهای ساده و اسکوترهای برقی. اسکوترهای برقی به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته الکترونیکی قیمت بالاتری دارند. اما قیمت اسکوترهای ساده بسیار پایین تر از اسکوتر شارژی می باشد. در این بین اسکوتر ساده کودک ارزان تر از اسکوترهای معمولی نیز می باشد.

مرکز خرید اسکوتر کودک ارزان در تهران

ساپتک شاپ از سال 1394 به صورت تخصصی روی اسکوترها کار می کند، و بهترین اسکوترهای ساده و بچگانه ایرانی و خارجی را برای کودکان فراهم آورده است. همچنین شما با خرید از این مجموعه، می توانید در صورت بروز هرگونه مشکلی با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره بگیرید. برای مشاهده قیمت و خرید محصولات اسکوتر بچه گانه در طرح ها و رنگ های مختلف روی لینک زیر کلیک کنید.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر انواع اسکوتر کودک را در سایزها و طرح های مختلف مشاهده نمایید و جهت خرید اقدام نمایید.

ساختار اسکوتر بازی کودکان

اسکوتر نیز مانند هر وسیله ورزشی دیگری در معرض فرسودگی است. اما ناامید نشوید، اگر بدانید که چگونه کار می کند و چگونه از آن به درستی نگهداری کنید، عمر اسکوتر را می توان افزایش داد.

بدون در نظر گرفتن تعداد چرخ، جنس بدنه و مکانیزم تاشو، اسکوترهای کودکان دارای قطعات زیر می باشند:

فرمان اسکوتر کودکان

فرمان اسکوتر کودکان می تواند قابل تنظیم ارتفاع و غیر قابل تنظیم باشد. بدیهی است که خرید اسکوتر کودکان با دسته قابل تنظیم برای یک کودک در حال رشد کاربردی تر است.

دستگیره اسکوتر ساده کودک

دستگیره ها دسته های لاستیکی اسکوتر هستند. اسکوترهای کودکان مجهز به دستگیره های آناتومیک شکل هستند که با در نظر گرفتن آناتومی دست کودک طراحی شده اند. با توجه به مواد، گزینه های فوم و لاستیکی اغلب یافت می شود: فوم ها نرم تر هستند، اما مقاومت کمتری در برابر سایش دارند. لاستیک برای مدت طولانی بهترین ماده برای دستگیره های اسکوتر در نظر گرفته شده است.

بدنه اسکوتر بچه گانه

بدنه اسکوتر کودک بسته به مدل، آنها از پلاستیک (کامپوزیت) یا فلز (فولاد، آلومینیوم) ساخته می شوند. سطح عرشه (قطعه ای که پاهای کودک روی آن قرار می گیرد) نباید بلغزد، بنابراین معمولا با چرم یا شیارهایی روی قاب این موضوع در نظر گرفته شده است. هرچه عرشه عریض تر باشد، ایستادن کودک روی آن راحت تر است و اسکوتر در هنگام سواری پایدارتر است.

چرخ اسکوتر کودک

چرخ های اسکوتر کودک برای یک سواری راحت و آرام در شهر باید بزرگ و نرم باشند. برای کودکان یک تا 4 ساله، توصیه می کنیم اسکوترهای سه چرخ را انتخاب کنید. آنها پایدارتر هستند و مدیریت آنها آسان تر است. چرخش در مدل های مدرن اسکوترهای سه چرخ کودک با کج کردن فرمان انجام می شود که راحت تر و ایمن تر است. چرخ ها اغلب در اثر سواری روی آسفالت بد فرسوده می شوند. تعویض چرخ ها نیز کار بسیار ساده ای است.

توپی چرخ اسکوتر کودکانه

توپی قسمت سخت چرخ است. اگر توپی اسکوتر از کامپوزیت ساخته شده باشد خوب است. قدرت آن برای اسکوتر سواری کودکان کاملاً کافی است و ارتعاشات جاده را نیز به خوبی جذب می کند.

یاتاقان چرخ اسکوتر ساده کودک

یاتاقان ها اساس مکانیسم چرخش چرخ هستند. راحتی راه رفتن کودک شما بستگی به این دارد که بلبرینگ ها خوب بچرخند و چه مدت قرقره را نگه می دارند. برای یک اسکوتر مخصوص بچه ها، بلبرینگ های کلاس ABEC 3 یا ABEC 5 کاملاً کافی است. هر چه عدد بزرگتر باشد، مکانیسم دقیق تر تنظیم می شود. رطوبت و ماسه را از یاتاقان دور نگه دارید و در صورت لزوم آنها را روغن کاری کنید. یاتاقان ها مانند چرخ ها به راحتی قابل تعویض هستند. شعاع باربری تجهیزات ورزشی در اکثر موارد استاندارد است.

ترمز اسکوتر کودک

ترمز کلید ایمنی کودک شما است، به خصوص زمانی که او اولین قدم های خود را در اسکوتر سواری برمی دارد. وجود یا عدم وجود ترمز در اسکوتر کودکان حتی نباید بحث شود. اسکوتر کودک بدون ترمز برای کودکان بسیار خطرناک است.

نحوه انتخاب سایز اسکوتر مناسب برای کودک

برای اینکه کودک راحت و ایمن سوار شود، انتخاب ارتفاع مناسب برای فرمان اسکوتر کودکان مهم است. با توجه به اینکه کودک به رشد خود ادامه می دهد، تولید کنندگان اسکوترهایی را برای کودکان با دسته قابل تنظیم ارائه می دهند. اما، با این وجود، چگونه می توان فرمان را متناسب با قد کودک تنظیم کرد.

اسکوتر کودک

خیلی ساده است! قد کودک را از زمین تا آرنج با متر اندازه بگیرید و 10 سانتی متر به این مقدار اضافه کنید. تمام شد. در اینجا ارتفاع فرمان ایده آل است. لطفاً توجه داشته باشید که کودک نباید خم شود و هنگام سواری باید دست ها را با زاویه قائم خم کرد.

نحوه انتخاب اسکوتر کودک با توجه به سن

کودکان به سرعت رشد می کنند و توانایی ها و ترجیحات آنها تغییر می کند. برای انتخاب اسکوتر مناسب کودکان، سه گروه سنی را مشخص کرده ایم:

اسکوتر بچه گانه برای کودکان 1 تا 2 سال

بچه در حال برداشتن اولین قدم هاست، بنابراین اسکوتر باید تا حد امکان پایدار، ایمن و آسان باشد. اسکوترهای هیبریدی با صندلی به خوبی خود را نشان می دهند که به کودک کمک می کند تا تعادل خود را در اولین مراحل سواری حفظ کند. اگر به دنبال یک اسکوتر برای کودک 1 تا 2 ساله خود هستید، توصیه می کنیم مدل صندلی دار را انتخاب کنید. پس از یادگیری و رشد کودک به راحتی می توانید صندلی را حذف کرده و آن را به یک اسکوتر سه چرخ تبدیل کنید.

برای خرید این اسکوتر روی لینک زیر کلیک کنید

اسکوتر برای کودک 3 ساله

اسکوتر بچه گانه 4 ساله

در این سنین، کودک در حال حاضر تعادل خود را به خوبی حفظ می کند، بنابراین نیازی به حمایت اضافی ندارد. با این حال، به طور کامل بیخیال نباشید و مراقب اسکوتر سواری کودک خود باشید. برای این سنین اسکوتر سه چرخ مناسب است. آیا می دانستید که بسیاری از مدل های 3 چرخ در واقع دارای 4 چرخ هستند؟؟ چرخ دوگانه عقب به اسکوتر ثبات بیشتری می دهد.

به یاد داشته باشید که بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که در آنها چرخش با چرخاندن فرمان انجام می شود؛ آنها پایدارتر هستند.

برای مشاهده و خرید انواع اسکوتر سه چرخ روی لینک زیر کلیک کنید

اسکوتر بچه گانه برای 4 تا 7 ساله ها

در این سن، اگر کودک از قبل روی یک اسکوتر سه چرخ احساس اطمینان می کند، می توانید شروع به آشنایی با مدل های دو چرخ کنید. هنگام انتخاب، به ارتفاع فرمان توجه کنید: نحوه انتخاب، در بالا توضیح دادیم. مواد محفظه (آلومینیوم سبک تر است، فولاد قوی تر است) و کلاس بلبرینگ (ABEC5، ABEC7 بهینه هستند) نیز پارامترهای مهم انتخاب هستند.

اسکوتر برای کودکان هر چه که انتخاب می کنید، به یاد داشته باشید که انتخاب سازندگان قابل اعتمادی که کیفیت اسکوترها و ایمنی کودک شما را تضمین می کنند، مهم است.

برای مشاهده قیمت و خرید اسکوتر دوچرخ روی لینک زیر کلیک کنید

پرسش های متداول درباره اسکوتر ساده کودک

در ادامه به برخی از سوالاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید پاسخ می دهیم. کسب اطلاعات کامل قبل از خرید باعث می شود پس از خرید هرگز پشیمان نشوید. 

فرق اسکوتر کودک پسرانه با اسکوتر کودک دخترانه

هر جنسیت و سنی می توانند از اسکوتر استفاده کنند و محدودیتی در این باره وجود ندارد اسکوتر دخترانه و اسکوتر پسرانه در عملکرد هیچ تفاوتی باهم ندارند. فقط در رنگ و طرح اسکوتر است که برای دختران از رنگ های روشن تر بخصوص صورتی استفاده می کنند. پسران بیشتر مایل به استفاده از رنگ های تیره تر هستند.

اسکوتر کودک دخترانه

قیمت اسکوتر کودکان ارزان

بهترین اسکوتر بچه گانه

بهترین اسکوتر کودک اسکوتری است که متناسب با کودک شما باشد. قیمت اسکوترهای کودک از همه اسکوترها ارزان تر است. شما با هزینه ای اندک می توانید هدیه ای جذاب به کودک خود اهدا کنید. 

آموزش اسکوتر به کودک

همانطور که گفتیم بهتر است برای کودکان از اسکوترهای سه چرخ و چهارچرخ استفاده شود. سواری با این اسکوترها بسیار ساده است و با آزمون و خطا کودکان به راحتی آن ها را یاد خواهند گرفت. برای استفاده از اسکوترهای دوچرخ هم بهتر است در ابتدا والدین با گرفتن دست کودکان به حرکت آنها کمک کنند.

اسکوتر کودک از کجا بخرم؟

برای خرید این وسایل جذاب بهتر است از جایی خرید کنید که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند. در اینصورت اگر مشکل یا سوالی برای شما پیش بیاید پاسخگوی شما خواهند بود. 

مرکز فروش اسکوتر در تهران

ساپتک شاپ مرکز تخصصی فروش و تعمیرات انواع اسکوتر در تهران خیال شما را از بابت خرید راحت خواهد کرد. این مجموعه که از سال 1394 شروع به کار کرده است، با واردات مستقیم اسکوتر و قطعات آنها این دستگاه ها را با مناسبترین قیمت به فروش می رساند. با وجود کارشناسان زبده ای که در این مجموعه فعالیت می کنند، در صورت بروز هر سوال و مشکلی می توانید به راحتی از طرق دکمه های تماس و واتساپی که در پایین صفحه می بینید تماس بگیرید. 

اسکوتر کودک شارژی
قیمت اسکوتر کودک برقی

در ساپتک شاپ علاوه بر اسکوتر ساده کودک انواع مدل های اسکوتر برقی نیز موجود می باشد. با برقی شدن اسکوترها کاربری آنها بسیار هیجان انگیز تر شده است.

اگر شما به دنبال هدیه ای جذاب تر برای کودک خود هستید می توانید از طریق لینک زیر مدل های مختلف اسکوتر برقی از جمله هاوربرد و اسکوتر تاشو و ناین بات را به همراه قیمت مشاهده و اقدام به خرید نمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*