فهرست مطالب

تعمیر لوپ کار

سه‌چرخه لوپ کار یکی از انواع وسایل مهیج برای تفریح کودکان است که بسیاری از والدین به دلیل کم خطر بودن آن‌ها از این وسیله برای گذراندن اوقات فراغت کودک خود استفاده می‌کنند. جنس بدنه این سه‌چرخه از پلاستیک مقاوم ساخته شده است و سایر قطعات آن نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. اما با این حال ممکن است به دلایل مختلفی به تعمیر نیاز داشته باشند. تعمیر لوپ کار یکی از خدمات مجموعه ساپتک شاپ می‌باشد و شما عزیزان می‌توانید بدون اتلاف وقت با کارشناسان واحد فنی مجموعه در ارتباط باشید و درخواست خود را اعلام کنید.

 

تعمیر لوپ کار

 

چرا سه‌چرخه لوپ کار به تعمیر نیاز دارد؟

سه‌چرخه لوپ کار یکی از انواع سه‌چرخه می‌باشد که برای سرگرمی کودکان طراحی شده است. همچنین جنس به کار برده شده بدنه و اجزای اصلی آن از پلاستیک پلی‌پروپیلن تشکیل شده است که همین نشان‌دهنده مقاومت بالای لوپ کار می‌باشد. اما گاهی اوقات به دلایل مختلفی مثل ضربه و یا برخورد سه‌چرخه به دیوار یا اشیاء سفت و محکم، ممکن است آسیب ببیند.

یا به عنوان مثال ممکن است که در اثر استفاده غیراصولی و نادرست کودک، فرمان لوپ کار شل شود و از محور خود خارج شود. در چنین شرایطی نیاز است تا تعمیر لوپ کار انجام شود تا دچار زیان و خسارت بیشتری نشود.

کدام اجزای لوپ کار به تعمیر احتیاج دارد؟

در ادامه به بررسی قطعات لوپ کار و برخی از رایج ترین قطعاتی که ممکن است با خرابی مواجه شود خواهیم پرداخت:

 

تعمیر سه چرخه کودک

 

قاب و بدنه لوپ کار

بدنه سه چرخه می‌باشد و همانطور که گفتیم از جنس پلاستیک مقاوم پلی اتیلن درجه بالا می‌باشد که دوام بالایی دارد اما ممکن است در اثر ضربه آسیب ببیند و احتیاج به تعمیر داشته باشد.

چرخ‌ها

جنس چرخ‌های لوپ کار نیز گاهی اوقات به دلیل جیرجیر کردن احتیاج به تعمیر دارند و یا ممکن است به مرور دچار فرسودگی، کم‌باد شدن و یا پارگی شود. در چنین شرایطی باید برای خرید چرخ لوپ کار اقدام و یا برای تعمیر لوپ کار به مرکز تخصصی مراجعه کنید.

فرمان

قطعات اصلی آن از فرمان، دوک و اتصال به چرخ‌های جلو می‌باشد. فرمان لوپ کار ممکن است به دلایل مختلفی مثل شل شدن و خارج شدن فرمان از محور خود و یا فرسودگی دوک و اهرم آن احتیاج به تعمیر داشته باشد. البته لازم به ذکر است که فرمان لوپ کار از جنس باکیفیت و مقاومی ساخته شده است و همانطور که اشاره کردیم ممکن است که در صورت استفاده نادرست کودک از آن، دچار مشکلاتی شود. برای تعمیر لوپ کار می‌توانید با کارشناسان ساپتک شاپ در ارتباط باشید.

 

تعمیر سه چرخه لوپ کار

 

صندلی

یکی دیگر از قطعات مهم و حیاتی سه‌چرخه لوپ کار، صندلی آن است. صندلی لوپ کار از پرکاربردترین قطعات آن محسوب می‌شود که در واقع نشیمنگاه کودک می‌باشد و طبیعی است که در اثر استفاده زیاد و تحرک کودک روی آن، احتیاج به تعمیر داشته باشد.

به طور کلی تمامی قطعات لوپ کار، امکان تعویض و یا تعمیر را دارند و نکته مهم این مورد، تعمیر لوپ‌کار به صورت اصولی و صحیح می‌باشد. در صورتی که لوازم مورد نیاز و یا اطلاعات کافی برای تعمیر لوپ کار را ندارید توصیه می‌کنیم سه‌چرخه را به مراکز معتبر برده و به دست کارشناسان متخصص بسپارید.

در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام به تعمیر لوپ کار کنید!

  • شل شدن پیچ و مهره

که مرور و در صورت استفاده مداوم طبیعی است که برخی از پیچ و مهره‌ها شل شوند.

  • عدم روغن کاری و سفت شدن زنجیرها

زنجیرهای سه چرخه لوپ کار باید به مرور بررسی و روغن کاری شوند تا بهتر بتوانند حرکت کنند.

  • پارگی لاستیک

 

تعمیر لوپکار

 

همانطور که عرض کردیم تایرها ممکن است به دلیل استفاده در سطوح ناهموار و رد شدن از روی اجسام تیز و سفت مانند سنگ و… آسیب ببینند. بنابراین نیاز است که اقدام به تعمیر لوپ کار کرد.

برای تعمیر لوپ کار چه اقداماتی لازم است؟

همانطور که گفتیم برای تعمیر لوپ کار نیاز است تا لوازم مورد نیاز برای تعمیر را داشته باشید و همچنین با تعمیرات و مباحث فنی آشنایی داشته باشید. بنابراین درصورتی که موارد بالا را ندارید، سه‌چرخه بدون پدال لوپ کار را به مراکز تخصصی تعمیر ببرید. ساپتک شاپ یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات و لوازم جانبی اسکوتر برقی، سه‌چرخه لوپ کار و همچنین مرکز تخصصی تعمیر لوپ کار و تعمیر اسکوتر برقی می‌باشد که از سال 1394 با تیم متخصص شروع به فعالیت کرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*