بررسی و معرفی جاروشارژی شیائومی

فهرست مطالب

بررسی و معرفی جارو شارژی شیائومی Xiaomi

جاروهای شارژی تولید شدند تا دیگر برای هر کثیفی کوچکی مجبور نباشیم جاروبرقی های سنگین را جابجا کنیم. از طرف دیگر وجود سیم در جاروهای برقی یعنی باید قبل از هر چیز جارو برقی را نزدیک پریز نگه داریم. در ادامه با یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندهای جاروبرقی آشنا می شوید که در زمینه های مختلفی در دنیا ممتاز است.

جهت تعمیر جارو شارژی خود روی لینک زیر کلیک کنید

برند شیائومی Xiaomi

شرکت شیائومی که در آسیا با نام Xiaomi Inc ثبت شده است، یک طراح و سازنده چینی لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزارهای مرتبط، لوازم خانگی و اقلام خانگی است. پس از سامسونگ، این شرکت دومین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند است که اکثر آنها از سیستم عامل MIUI استفاده می کنند. در سه ماهه دوم سال 2021، شیائومی با پیشی گرفتن از شرکت اپل، دومین فروشنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان شد. این شرکت همچنین یک تولید کننده عمده لوازم خانگی از جمله تلویزیون، چراغ قوه، جاروشارژی، یخچال، وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و تصفیه کننده هوا با استفاده از اینترنت اشیا می باشد.

جاروشارژی

جاروشارژی های شیائومی در طول سال و به مرور زمان به طور چشمگیری محبوب شده اند که عمدتاً به دلیل ویژگی های نوآورانه، مهندسی چینی قابل اعتماد و طراحی با کیفیت است. تا همین اواخر، شیائومی طیف وسیعی از جاروشارژی های ایستاده، سیلندر و بی سیم را به فروش می رساند. به نظر می رسد این شرکت اکنون روی محدوده بی سیم خود تمرکز کرده است.

بررسی جاروشارژی شیائومی G10

جاروشارژی شیائومی Mi G10 جدیدترین محصول این شرکت بزرگ چینی است که تنوع زیادی در تولید خود ایجاد کرده است.

نقاط قوت این جاروشارژی:

  • یک موتور قدرتمند با قابلیت 125000 دور در دقیقه با کمک 12 سیکلون
  • یک باتری 7 سلولی با قدرت 3000 میلی آمپر در ساعت
  • وجود لوازم جانبی متنوع و کاربردی

ویژگی های جاروشارژی شیائومی G10

برای شروع از نمایشگر پشتی شروع کنیم. این یک پنل TFT کوچک با وضوح عالی است. این به شما امکان می دهد اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید، از جمله حالت تمیز کردن انتخاب شده (Eco، مصرف بالا، و استاندارد) و میزان ظرفیت کیسه زباله. بر خلاف برخی از رقبا، در این جاروشارژی میزان باقیمانده باتری نشان داده نشده است، اما با تمام شدن باتری، یک نوار تغییر رنگ مشاهده می کنید.

جاروشارژی

جنس بدنه جاروشارژی شائومی G10 بسیار عالی است، پلاستیک سفیدی که جاروشارژی شیائومی G10 با آن ساخته شده است، احساس خوبی به شما می‌دهد. ظرفیت مخزن 0.6 لیتر است که به طور میانگین مناسب است. فیلتر HEPA که قادر به جذب ذرات تا 0.3 میکرومتر است، قابل جدا شدن و شستشو است تا طول عمر طولانی را تضمین کند.

چگونه استفاده جاروشارژی شیائومی G10 کنیم؟

در بسته بندی، لوازم جانبی مختلفی از جمله دو برس برای تمیز کردن سطوح یا مکان های دشوار، یک مینی برس برای تمیز کردن اثاثیه و تشک ها و دارای اتصال دیواری با قابلیت شارژ همزمان دو باتری (باتری دوم باید جداگانه خریداری شود) وجود دارد.

برس چند سطحی مجهز به فناوری Smart Torque و سیستم ضد پیچش است. با استفاده از حالت استاندارد، چرخش برس را به طور خودکار تنظیم می کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از روی سرسخت ترین سطح یا فرش ها عبور می کنید، جاروشارژی سرعت را افزایش می دهد تا تمیز کردن موثرتر باشد. دومین حالت شامل یک سری با فلپ های کوچک در داخل است که وظیفه آنها از بین بردن هر گونه کرک و مو است و اگر حیوان خانگی دارید، با این حالت می توانید به راحتی موی آنها را تمیز کنید.

جاروشارژی

در پک محصول یک وسیله جانبی دیگر وجود دارد که امکان شستشوی کف‌ها را فراهم می‌کند که روش کار آن بسیار شبیه جاروشارژی های رباتیک می باشد.
لوله آن از آلومینیوم با روکش خاکستری بسیار خوش رنگ ساخته شده است. با کلیک بر روی پنل مخصوصی که در قسمت پایینی آن قرار دارد، مخزن تخلیه می‌شود، که محفظه را باز می‌کند تا گرد و غبار خارج شود. یک سیستم نسبتاً ساده که نیازی به جدا کردن برخی قطعات ندارید.

مشخصات فنی جارو شارژی شیائومی

از نظر عملکرد، جاروشارژی شیائومی G10 با بهترین برندهای این عرصه درحال رقابت است. موتور دیجیتال با کمک 12 سیکلون با داشتن قدرت بسیار بالا اجازه می دهد تا هر سطحی را در بار اول تمیز کند. شما می توانید برای کارهای روزمره خود از حالت استاندارد استفاده کنید.
جاروشارژی شیائومی ادعا می کند که در حالت Eco حدود 60 دقیقه،  در حالت توربو 10 دقیقه و در حالت خودکار بسته به سطوح و شرایط استفاده مدت زمان بین 30 تا 40 دقیقه را ارائه می دهد.

جاروشارژی

شارژ کامل باتری 2.5 ساعت طول می کشد که دو ساعت کمتر از رقیبش، Dyson V11 است. باتری را همچنین می توان از طریق یک دکمه جدا کرد و با یک باتری ثانویه یدکی جایگزین کرد، که توصیه می کنیم اگر خانه بزرگی دارید و می خواهید کل خانه را جارو بزنید، حتما یک باتری زاپاس خریداری کنید.
وزن مجموعه موتور و مخزن کمتر از 1.7 کیلوگرم است و با لوله کششی و برس چند سطحی از 2.5 کیلوگرم بیشتر نمی شود. این کار استفاده از جاروشارژی را بسیار آسان می کند، مخصوصاً زمانی که باید یک طبقه را جا به جا کنید یا آن را حمل کنید.

فیلم معرفی جاروشارژی شائومی Mi G10

آیا جاروشارژی شیائومی ارزش خرید دارد؟

جاروشارژی Mi G10 شیائومی عملکرد بهتری نسبت به سری های قبلی خود دارد.  صفحه نمایش HD TFT دید عالی و نشانه های ابزاری را در استفاده روزانه از جمله مقدار باقی مانده مخزن را نشان می دهد.
حالت خودکار به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از تمام شدن باتری به تمیز کردن خانه خود بپردازید. دستگاهی است که قدرت و چرخش برس را با توجه به سطوح و کثیفی خودکار تنظیم می کند. قیمت این جاروشارژی 299.99 یورو می باشد.
کیفیت، قیمت و میزان عملکرد این دستگاه برای بسیاری از رقبا کمی دشوار است. اگر برای خرید و یا تعمیر جاروشارژی شیائومی خود سوالی دارید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات هستند.

برای دریافت فایل PDF این مقاله کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
ساپتک شاپ

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نحوه ارتباط*